Forside › Fora › Hardware › Tastatur til programmering / kontor brug › Svar til: Tastatur til programmering / kontor brug
- 579 Indlæg
Jeg er programmør. Købte for en måned siden det her: https://www.proshop.dk/Tastatur/Ducky-One-2-Tuxedo-Full-Size-Cherry-MX-Speed-Gaming-Tastatur-Nordisk-Sort/2827490
Jeg ELSKER det. Lette taster der ikke har særlig lang travel. Og så er de uden klik, så man bliver ikke bims af at høre på det når man skriver. De siger dog stadig noget når de rammer bunden, så bare rolig, kollegaerne kigger stadig over og tænker “Holy shit han skriver hurtig”.
PROS:
– Fuldstændig default layout og placering af taster.
– Minimum frame, intet spildplads
– Mekaniske taster og fuldt n-key rollover (hvis du trykker på alle taster på samme tid, bliver de alle registreret)
– INGEN rgb (Det er en pro for mig, jeg kan ikke udstå det lysgejl)
– INGEN drivere. Det hele sættes op i hardware på keyboardet hvis man ønsker det. Så det er ren plug n’ play som et keyboard bør være
CONS:
– De skal kun trykke ganske lidt ned før et tryk registreret grundet den lave travel til bund. Så man skal lige vænne sig til at man ikke skal hvilke tommel på space.
– Det er dyrt i forhold til de “normale” keyboards. Men faktisk ganske billigt for et mekanisk. Men jo, prisen er høj hvis man er vant til at betale 3-500 for et tastatur. Men kvaliteten er også HELT i top.
- Dette svar blev ændret 3 år, 7 måneder siden af ElSenator.
- Dette svar blev ændret 3 år, 7 måneder siden af ElSenator.