Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Amazons Ring of Power Svar til: Amazons Ring of Power

#23
RabidSquirrelX
Rusher
#0 Trådstarter
  • 586 Indlæg
Offline

#16 Jeg tror vi alle frygter den dag, hvor alle uanset køn, farve og seksualitet er lige. Det er skræmmende at tænke på verden bevæger sig i den retning

Spøg til side, så har jeg ingen forventninger til serien, men jeg giver den et skud. Jeg er ikke så skræmt af sorte elvere og kvindelige hovedroller. Selv hvis den er dårlig, så ser jeg det hele. Mest så vi kan få mere “woke” content #0 kan brokke sig over

det gør du bare Jeg er selvfølge også nød til at se den for at kunne vurdere i sidste ende. Hvis den er god og hvad jeg forventer mig at noget der er i tolkiens univers så kan de være jeg støtter det.

#17 Der er ingen grund til at smide poc kortet eller cancel culture fordi man har en anden mening. Jeg havde bare håbet at man med alle pengene i verden og no. 1 fantasy licens havde hyret nogle top class writers og producers og havde holdt sig til noget tolkien havde skrevet istedet for at finde på sit eget. Og det er præcist den måde amazon har kørt på kan du ikke lide det er du en dårlig person som hader poc osv osv. det har ikke noget at gøre med indholdet.

Og hvis du vil have strong female chars så har du jo hele marvel universet som vidst nok også er en stor franchise. Problemet er bare de er død kedligt skrevet ligesom alt andet marvel efterhånden.

Oh lord hvordan kom jeg nogensinde igennen orange is the new black der er jo alt de man ikke kan tåle..

i sidste ende hvad får nogen ud af at lave superman til en sort dame? hvorfor ikke bare lave en fed historie med en sort dame, men det kniber vel for marvel af finde på noget nyt. De tager noget som er og laver det om istedet for at skabe noget nyt og godt.