Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Amazons Ring of Power Svar til: Amazons Ring of Power

#6
MiNo
Rusher
  • 686 Indlæg
Offline

Når noget har været voldsomt fordrejet – som fx i hollywood / filmbrancen hvor hvide spillede sorte og asiater sågar – så sker der stort set altid en ekstrem korrektion til den anden side som er mindst lige så slem. Sjovt nok synes en del folk, at det er bedre at det nu går ud over ‘de andre’ frem for at lande i midten…

Det står vi så midt i lige nu. Det er mere hævn og overreaktion end ‘tidsånd’ men okay, kald det hvad i vil. Jeg forstår hvad der sker og hvorfor – men brækker mig ud over en hel del af resultaterne.

Jo før vi kommer frem til, at at man til hver en tid vælger bedst mulig skuespiller til en rolle jo bedre. Naivt ønsker jeg mig, at det alene er det endelige resultats kvalitet som er afgørende, og hvis det så betyder at en sort dværg skal spille julemanden, så gør for helvede det. Bare det ikke er politisk.

PS: Jeg er godt klart over, at det aldrig kommer til at ske. Det vil *altid* være politisk, og som tingene går – så kommer der mere og mere af det.