Forside Fora Off-topic Kære Brevkasse Svar til: Kære Brevkasse

#5
SturmWolfDK
Rusher
  • 562 Indlæg
Offline

#0
Man skal altså ikke kimse af en lang session angry sex.. Just saying.. Og hvis Anders ikke er klar, så synes jeg at du bør tage én for holdet. Evt. tilbyde at Anders kan se på..

Spøg til side. Hvis det var mig, så havde jeg kraftedme købt en masse alkohol, hentet Anders (under tvang hvis nødvendigt) og kørt en tur i shelter, og så fortalt ham at han skal tage sig sammen og komme videre med sit liv, hvis han ikke har tænkt sig at gå all in på at redde hans ægteskab.
Den der undskyldning med at blive sammen for børnenes skyld kommer de ikke til at takke ham for om den dag de selv er gamle nok til at forstå hvad det vil sige at være i et forhold. Derudover kan de fleste børn mærke når der er noget galt mellem mor og far – hvert fald min erfaring både erhvervsmæssigt og som kammerat til personer der har gået igennem det samme. Derudover nægter jeg sq også at tro på at det er sundt for helbredet på lang sigt, at være fanget i sådan et ægteskab – Hell no!

Det er selvfølgelig bedre at de skilles som venner, end som hund og kat. Lige nu lyder det som om at det ikke er blevet grimt endnu, og hvis én af dem ikke kan få det til at fungere, så bør de komme videre med hver deres liv på den måde de nu ønsker det. De lever kun én gang.