Forside › Fora › Off-topic › Eddie Hall vs. the Mountain › Svar til: Eddie Hall vs. the Mountain
- E-peen: 260
Overraskende god kamp.
Segi.TV virkede stort set ikke for mig, og vist heller ikke for mange andre, så hold op en omgang lort.. Fik et tip på Reddit om en Twitch bruger, og så så jeg hele kampen uden problemer.
Thor så betydeligt bedre ud end mod sin showmatch mod Devon. Det virker dog stadig ikke til at ligge naturligt til ham.
Thor var dog klart den bedre ‘bokser’ af de to. Med en masse dedikeret træning fik han stablet noget teknik på benene, men der mangler noget aggresion og killer instinct.
Eddie slår hårdt med sin højre hånd. Og det er vist også det. Er skuffet over hans mangel på teknik og udvikling. Det virker til at Thor er en ‘bokser’ mens Eddie er en streetfighter, hvis man kan sige det sådan.
Eddie lagde hårdt ud, og gav Thor tæsk. Også så han røg i gulvet flere gange, men det skete for dem begge. Tror mange havde tænkt, at Eddie ville hit hard and heavy i starten, og så gasse ud tidligt.
Det fleste troede vist, at de hurtigt ville gå kold efter et par runder, og holde om hinanden som man har set i andre kampe. Det skete faktisk ikke, og de gik alle 6 runder ud. Overraskende imponerende synes jeg faktisk, selvom Eddie så mest træt ud til sidst.
Det virkede som om, at det ikke ligger helt naturligt til Thor at bokse, men hård træning gav pote i sidste ende. Eddie virkede langt mere naturlig, og var meget god til at dukke og undvige slag. Så Eddie havde måske mere naturligt talent til at bokse, men virkede som om, at han ikke lavede rigtig boksetræning. Han ville blot slå hårdt og var sikker på, at den højre hånd, og hans lidt utraditionelle stil, ville være nok til at klare kampen med sit ene trick. Hvis han da bare ville have lært at bokse..
Kampen var også mere af dæmpet end jeg havde regnet med. Ja Eddie lagde godt nok hårdt ud, men ikke så hårdt som mange nok havde regnet med. Thor virkede lidt rystet af de hårde slag, og skulle passe på. Et rigtigt slag, og så kunne den kamp være over.
Det skete dog ikke, og stille og roligt skred tingene mere og mere i Thors favor på point. Jeg hørte ikke lige om de nævnte pointene, men alle 3 dommere dømte Thor som vinder, så det var et klart resultat.
Pre-fight synes jeg blev til noget værre svineri, mere end det burde være. Ved godt de havde et beef pga. Worlds Strongest Man 2007, men det var ved at blive noget pinligt at se på..
Der var overraskende pæne toner under og især efter kampen. Trods alt stor respekt for det! Frygtede virkelig det værste. Selvom jeg ikke helt tror på det, så håber jeg de kan ligge den stridsøkse i graven.
Desværre var der ikke noget interview af Eddie umiddelbart bagefter, men der skal nok komme en del. Thor nævnte lidt noget med, at Eddie vist ikke var helt tilfreds, men det eskalerede ikke. Thor sagde han godt forstod ham i kampens hede efter at have tabt kampen, men det hele virkede meget pænt og afslappet.
Thor nævnte at Eddie slog hårdt, og at det bestemt var i hans favor, at Eddie fik skader på begge øjne. Thor følte dog, at kampen gik hans vej efter første runde. Han roste dog vist også Eddie trods alt, og han var klar på en rematch, hvis det var.
Selvfølgelig var det ikke som at se en rigtig boksekamp, men alt i alt langt bedre end forventet og frygtet, så var faktisk overraskende godt tilfreds.
Havde egentlig troet, at Eddie bare ville buldre derudad fra starten af, og vinde på et vildt slag, men det skete ikke. Gad vide om han selv begyndte at indse, at hans plan ikke virkede alligevel undervejs, som kampen skred frem? Bliver spændende at se lidt flere post interviews.
Anyways hatten af til dem begge under og efter selve kampen. Og tillykke til Thor med sejren på point.