Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Jeg har lige set…live-tråden Svar til: Jeg har lige set…live-tråden

#2
RabidSquirrelX
Rusher
  • 586 Indlæg
Offline

Og jeg kan da selv starte. Jeg så Den Grå Side Live i Musikhuset i Århus i går aftes. Til dem der ikke kender det, så er det egentlig en podcast, hvor Søren Rasted (Aqua-Søren) inviterer kendte mennesker ind i sit studie og får dem til at læse historier op fra De Grå Sider fra gamle udgaver af Ugens Rapport. Det er en virkelig sjov podcast, som kan anbefales, hvis man ikke har hørt den.:)

Til live-showet i går havde han inviteret Uffe Buchard, Simon Juul og Mick Øgendahl og så med Tommy Kenter som special guest til sidst. Det var hilarious! Mick Ø og særligt Simon Juul var on fire.:D Historierne var langt, LANGT over grænsen, og man fatter ikke, at det skal forestille at være erotiske fortællinger. Til gengæld var det hylende morsomt. Der er vist som udgangspunkt en turné en gang om året, så hvis I får muligheden for det, så vil jeg anbefale jer at tage ind og se det.:) Hør evt. podcasten først, så I ikke bliver alt for overraskede over formattet.;)

Er det dette show?