Forside Fora Spil Playstation Horizon Forbidden West Svar til: Horizon Forbidden West

#33
Schalde
Rusher
  • 880 Indlæg
Offline

#30 Ja i know men jeg tror stadig det er et gammelt levn, de kan sagtens sælge PS5 alene på deres eksklusive titler, her taler jeg om dem som rent faktisk IKKE kommer på pc før eller siden, så som GT7 f.eks.

Der skal kun 1 godt spil til så er PS5’eren solgt, og de har solgt flere nu end nogensinde før, så det argument synes jeg er gammeldags og dumt at læne sig opad, at ikke udgive det på flere platforme på samme tid er bare en måde at sige nej tak til mersalg på efter min mening.

Horizon er ikke et spil folk køber en PS5 alene bare for at spille, det tør jeg godt påstå. – Sony er bare så pokkers gammeldags med hele det der konsol eksklusive pis, der har MS set lyset i det mindste, og deres tal beviser også spil sælger fint på begge platforme, og de er ikke gået ned i salg på fysiske konsoller, tvært imod.

Garantere dig for at der er folk der køber en PS5 for HFW, men når det så er sagt, så er jeg kun enig med dig. eksklusivitet skal bare dø, og er bange for vi kommer til at se mere af det i fremtiden. Har selv specifikke spil jeg spiller på PS5 og resten på PC. men kommer aldrig til at spille eksklusive spil til Xbox og nintendo da det simpelthen er for dyrt og har ikke tiden til det.