Forside Fora Politik/Samfund Ukraine 2022+ ? Svar til: Ukraine 2022+ ?

#303
SealDK
Rusher
  • 217 Indlæg
Offline

Et andet aspekt som jeg synes bliver lidt negligeret er den forskel på motivationen jeg tror der må være mellem ukrainske og russiske tropper. De russiske tropper bliver bedt om at invadere et land uden konkret forklaring. Samtidigt oplever de at alle vestlige medier rapporterer helt andre historier end hvad de bliver fortalt fra eget bagland.

De ukrainske tropper kæmper for at forsvare deres eget land, familier og historier. Det må alt andet lige gøre en mere motiveret for kamp.

Dertil kommer viljen blandt befolkningen til at kæmpe og stå imod når deres land bliver invaderet.

Jamen du har da 100% ret – Jeg er dog ikke af den opfattelse at det negligeres? Mange vestlige medier har netop inkluderet de punkter du også omtaler (måske det drukner pga alt hvad der foregår?), men helt enig i dine punkter.

Ukrainerne selv siger det samme, vi har kun dette at kæmpe for – vores hjem, vores jord, vores liv, vores land, vores Ukraine! – Deres selvbevisthed og dedikation til at ville forsvare sig selv, er ekstrem tydelig og beundringsværdig!!! KLART en streg i Putins regnskab samt hans invasions-planer, er jo 1 af de medvirkende faktorer til at hans invasion ikke bare kører som smurt/planlagt, at Ukrainerne er SÅ modstandsparate og det helt ned på det civile plan som vi ser.

  • Dette svar blev ændret 2 år, 1 måned siden af SealDK.
  • Dette svar blev ændret 2 år, 1 måned siden af SealDK.