Forside Fora Spil Elden Ring får topkarakterer Svar til: Elden Ring får topkarakterer

#25
Nioxic
Rusher
  • 414 Indlæg
Offline

#24 der er altid lidt review bombing, hvis der er tekniske issues.

Der er også et issue som nogen få har nævnt med at de slet ikke kan åbne spillet op.

det ville jeg dog ikke mene kan bruges som et spil-review, da de jo ikke kan teste spillet..

jeg har spillet ~20ish timer nu og jeg er stadig super tilfreds. Verdenen er jo gigantisk. føler mig som en myre der render rundt i bilka

det skal lige siges at jeg selv har haft lidt problemer (Spiller på PS5)

spillet fjernede sig selv imens konsollen var i rest mode imellem fredag og lørdag. Skulle geninstallere det hele, inkl patchen. og den anede ikke at spillet var i maskinen. Om det så er konsollen eller spillet, ved jeg ikke. (som sagt, den var i rest mode, så… )

der er masser af pop-in (især græs) når man render afsted på sin “hest” men som udgangspunkt fokuserer jeg ikke på det. jeg synes ikke det er super distraherende. Udover et enkelt sted hvor jeg troede jeg var ved en ørken eller strand. men så… efter 5 sek. “poof” græs all over lidt mærkeligt.

combat er noget anderledes end dark souls dog. De har givet fjenderne et usynligt “stance”-meter(lidt ala posture i sekiro?), som man så kan bryde for at få adgang til et critical hit. og så har de masser af weapon arts som ofte også kan bryde postures. Der er masser at gi sig i kast med ifht combat

og nå ja

DER ER FLAILS

FLAILS FOR HELEVEDE!
FLAILS!!

  • Dette svar blev ændret 2 år, 1 måned siden af Nioxic.