Forside Fora Spil Elden Ring får topkarakterer Svar til: Elden Ring får topkarakterer

NoFaith
Rusher
  • 173 Indlæg

Tror den rimelig nem at tage stilling til, hvis man kan lide dark souls spil så vil man nok elske det, kan man ikke lide den slags spil så tror jeg man skal gå udenom.

Det er svært når et spil får så mange roser, jeg tror dog desværre at dem som normalt ikke kan lide DS spil som tror det her kan noget der gør de endelig vil kunne komme igennem narre sig selv, for i sidste ende så tror jeg at det som gør man ikke er til DS spil så som at dø 1500 gange til samme boss før man nakker den, er det samme man kommer til at opleve her.

Jeg sidder selv og har forsøgt at overtale mig selv til at købe det, er super fristet til det, men jeg ved bare det ikke er noget for mig, har aldrig kunne komme i nærheden af at hænge i på hverken Dark Souls, bloodborne eller demon souls og guderne skal vide jeg har forsøgt, det er en af de her genre jeg gerne vil lære at kunne lide, men må bare sande jeg ikke har tålmodigheden til det.

Håber jeg kan få stillet nysgerrigheden ved lige at se en streamer spille lidt af det evt.

Men til jer der elsker den her genre der tror jeg tilgengæld den har potentiale til at være den bedste af sin slags til dato, så det må da være super spændende.