Forside Fora Nyheder Klumme: Hvor sikre er vores spil? Svar til: Klumme: Hvor sikre er vores spil?

#6
NoFaith
Rusher
  • 293 Indlæg
Offline

Jeg har stadig ar på sjælen over et fejlkøb jeg foretog mig i ren uvidenhed for 1,5 år siden.

Jeg fik lyst til at genopleve det gode gamle guitarhero som jeg havde ÅH så dejlige minder fra på min gamle xbox i min gamle lejlighed da man var ung og vild.

Men nu er jeg blevet gammel og det eneste jeg havde var en gammel PS4, så jeg gik på nettet og søgte og jo minsandten om ikke man kunne købe en playstation version, så tænkte jeg prøver sgu det sidste nye der udkom, også selvom guitaren på PS var underlig synes jeg da den var helt anderledes end jeg husker med 6 knapper hvor de sad 2 x 3 i stedet for 1 lang række som jeg huskede det.

Jeg er ikke sikker men MENER jeg købte det i en bundle med guitarhero Live: og jøsses det var dumt, selve spillet er super kort i den offline kampagne der er, hele spillet omdrejer at man kan/skal spille sange online til gengæld er der flere sange end nogensinde før, flere tusinde sange stod der.

Desværre har man valgt at lukke serverne for dette, så man er efterladt med en fysisk plastikguitar og et fysisk spil i hånden der stadig koster over 500,- pga. hardware hvor der er en kampagne hvor man kan spille de samme 20 sange.

Hold nu KÆFT jeg var skuffet, og tænk at man stadig kan købe det i det hele taget når serverne er lukket og afviklet til det, butikken ville ikke tage det retur.(gamestop)

Intet varer for evigt er lektionen, og selv de FYSISKE medier er ikke altid nok længere.

KØB OG SMID VÆK kulturen længe leve…. hurra hurra hurra