Forside Fora Spil Playstation Horizon Forbidden West Svar til: Horizon Forbidden West

Jacques
Moderator
  • 504 Indlæg

Jeg er egentlig også meget fint underholdt indtil videre. Spillet er rigtigt flot og detaljegraden er høj. God lyd. Jeg kan dog ikke sige, at jeg er fan af den effekt, der kommer, når man bevæger kameraet – lyset dæmpes, når det bevæges og det er sgu lidt mærkeligt.

Indtil videre virker spillet dog ikke rigtigt så innovativt ift. det første. Det er meget det samme. Ja, ok, der er kommet en mulighed for at svæve og for at svømme og det er også rigtigt fint, men der er ingen helt nye systemer. Kamp med spydet er det samme uinteressante hack’n’slash. Jeg ville ønske, at de havde skuet til fx Ghost of Tsushima med deres vildt fede kampsystem. Man kan – stadigvæk – ikke engang parere eller lave et counter move. Det er altså ret fesent. Man er tvunget til konstant at springe rundt præcis ligesom i det første spil. Nu håber jeg så bare på, at de i det mindste har gjort, at man kan ride på en bredere vifte af robotter, især dem, der går på to ben.

Bye with a warmly hugs