Forside Fora Off-topic Incels får plads på PET’s risikoanalyse Svar til: Incels får plads på PET’s risikoanalyse

#58
SturmWolfDK
Rusher
  • 562 Indlæg
Offline

#56
Ja, har også lige set det. Det giver næppe årsag til selvransagelse hos internetkrigerne

Dermed ikke sagt at han er uskyldig som nyfalden sne (Han er trods alt kendt af politiet).
Jeg var på den lokale foderstof i går, og den anden gut havde vist et nogenlunde-ish omdømme før (hjulpet til i lokalområdet med forsamlingshus m.v.), men det er forsvundet som dug for solen. Ren lynchstemning. Jeg kender ikke manden, men ud fra hvad jeg hørte i krogene, så bør han nok flytte hans værdigenstande ud af ejendommen, før den brænder ned til grunden. Der er noget kortere fra ord til handling herude, end der er hos internetkrigerne.

Det tyder imidlertid på, at der på nuværende tidspunkt ikke er noget der forbinder ham med selve mordet på Mia. Derfor kan han f.eks. godt være skyldig i usømmelig omgang med lig, MEN hvis de havde stærke beviser på at han f.eks. havde været med til den del, så tror jeg at han var blevet varetægtsfængslet også.
De har ikke fundet et helt lig endnu, og hvis han har været med, kan han efter løsladelsen få tid til at bortskaffe bevismateriale. Så noget tyder altså på, at de overhovedet ikke kan forbinde ham med gerningen. Det kan f.eks. være at han har været ejer af den sorte bil, og den anden havde brugsretten – Det har f.eks. været fremme i de lokale medier.
Man kan da håbe at de i det mindste overvåger ham, indtil de beslutter om sigtelsen skal opretholdes eller ej, hvis de pludselig finder afgørende beviser, så de hurtigt kan anholde ham.

Nu vil jeg afvente politiets efterforskning og se hvad tiltalerne ender på. Og i mellemtiden håber på at man går efter bolden i stedet for de pårørende. Det er forfærdeligt for Mia’s forældre, men det kan heller ikke være rart for deres pårørende. Svært at sige hvordan man vil reagere i sådan et tilfælde, men jeg håber da, at jeg ville slå hånden af vedkommende, hvis det var en i min familie, der gjorde sådan noget. Der er ikke nogen vindere i den sag.