Forside Fora Spil Anti-Anti-Vaxxer (From the Future) Svar til: Anti-Anti-Vaxxer (From the Future)

#2
ElSenator
Rusher
  • 579 Indlæg
Offline

Jeg prøvede det i går. Tilpas fjollet til at jeg da lige spillede det et kvarters tid. Ikke ringe! Og oscar-nominering for stemmeskuespil, haha!

Lidt feedback: Det er lidt træls at man ikke kan indjustere et hop uden at man begynder at bevæge sig modsat retning midt i et hop. Jeg ved ikke hvordan i har kodet det, men højre/venstre-pil midt i et hop skulle nok blot tilføje / fjerne noget til horizontal velocity per delta-tid, fremfor at reverse den (eller nulstille plus adde derfra), hvilket den virker til at gøre nu. Det resulterer i at man ikke kan indjustere og lande præcist på en platform. Og i stedet endte jeg udover kanterne konstant.

Og så synes jeg måske “the boss” var lige lovlig svær. Jeg nåede dertil, skød efter øjnene, hvorefter jeg blev overhældt med hundrede virusser og døde instantly. Jeg tænker det måske er meningen at man ikke kan klare det? Det virkede i hvert fald lige lovlig voldsomt.