Forside Fora Spil Brætspil/Rollespil Det nye HeroQuest Svar til: Det nye HeroQuest

#67
Deadlights
Rusher
#0 Trådstarter
  • 1203 Indlæg
Offline

Så fik vi kørt den første mission igennem. Jeg nerfede den ved at placere lidt færre monstre i flere af rummene, end questbogen angav, og gav også lidt taktisk rådgivning undervejs, men sørgede for der var nok pres til alle relevante spells og et par potions også blev brugt. De fleste var alligevel nede på 2-3 Body til slut, men ingen døde helte.

Der er ca. dobbelt så mange Body points samlet af monstre i første mission end der er i anden mission, så det er en ret brutal start hvis man følger questbogen slavisk.

Jeg har også fået magnetiseret alle figurer undtagen de ekstra i Witch Lord udvidelsen. Så nu man går rundt herhjemme kan man lige støde på en barbar der står på siden af et skab, en gargoyl på siden af et TV bord og hov så er der lige en abomination der hænger fra sine fødder ved en pullup bar. Til gengæld har jeg nu ondt i tommelfingeren af at skubbe rundt magneter og green stuff på så mange figurer.

Har bestilt nogle plastikkasser at sætte dem i og har noget stål/gummi papir jeg kan klæbe til bunden, så de kan stå der.

Desværre går der nok en rum tid før jeg får tid til at male figurerne. Jeg starter nok med møblerne da det er mere overskueligt.