Forside Fora Spil Jeg har lige gennemført…spiltråden Svar til: Jeg har lige gennemført…spiltråden

#92
julemand101
Rusher
  • 58 Indlæg
Offline

Gennemført Kena: Bridge of Spirits på PS5. Grafikken og musikken er virkelig imponerende. Gameplay er fint men man mærker at det er et mindre studie med speciale i animation. Jeg kunne fx godt have tænkt mig at verden var mere interaktiv og man kunne smadre en del mere eller på anden vis gøre ting ved for at føle man faktisk er en person i denne flotte verden. Men jeg kan også godt forstå hvorfor ting er meget statisk eftersom spillet har en fed effekt hvor store dele af verdenen går fra ødelagt og mørk til mere natur og lyst. Det vil nok være svært at skulle lave disse skift med alt for meget dynamisk indhold.

Men altså, ikke verdens længste spil men følte det havde en tilpas længde uden jeg lige har noteret hvor lang tid jeg endte med at bruge på det. Der er nogle fine delhistorier med nogle fine bosskampe (omend den sidste boss var… småtræls da hele kampen er forholdsvis lang og du skal starte forfra på hele kampen hvis du dør… hvilket jeg gjorde en del gange…).

Men alt i alt en anbefaling herfra. Især hvis man leder efter et hyggeligt spil.