Forside Fora Politik/Samfund Coronavirustråden version 2 Svar til: Coronavirustråden version 2

#467
mayday-rewire
Rusher
  • 186 Indlæg
Offline

#462

Du gør som du vil bare du og andre lukker næbet omkring antivax propaganda. Det skader og nu flere der ikke tager vaccinen eller de almindelige mfr vacciner nu mere skader det.

Det er folk som dig der giver grund til masker og social afstand. Jeg er glad for at vi i Danmark er nok med tiltro til systemet at det kan være slut.

Hvad er din holdning til alle de uvaccinerede pattedyr?

CDC – Animals and COVID-19

“At this time, there is no evidence that animals play a significant role in spreading SARS-CoV-2, the virus that causes COVID-19, to people. More studies are needed to understand if and how different animals could be affected by SARS-CoV-2.”

Det bliver de glade for at høre i Wuhan.

I øvrigt er jeg ikke anti-vaxxxer, selvom du har lært et nyt ord af medierne. Jeg kan godt være for vaccinerne, men selv takke nej tak. Det handler jo om den risiko man individuelt er villig til at løbe med sit eget helbred. Det kan da godt være jeg ser behovet hvis jeg en dag har en BMI på 35+, er 85 år gammel, har 4 alvorlige underliggende diagnoser og får lyst til at være en asymptomatisk spreder, men der er jeg ikke i livet, og indtil da lever jeg et liv hvor jeg er indforstået med at sygdom og ulykker kan ske. Jeg behøver ikke pakke mig ind i vat, det må du hjertens gerne selv gøre. Lev dit sterile liv, men hold mig ude af det når selv en forkølelse sender dig og dit svækkede immunforsvar til tælling. Jeg står ikke til ansvar for dit helbred, uanset hvor meget tiltro du har til systemet.

TV2 – Danskerne er lagt ned af sygdom – virusser står nærmest i kø, siger praktiserende læge

George Carlin – 1999 – Germs, Immune System

Afholder du dig i øvrigt fra alle andre aktiviteter hvor du kan gøre skade på dig selv og andre, med al det samfundssind du besidder?