Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Jeg har lige set…filmtråden Svar til: Jeg har lige set…filmtråden

#177
Deadlights
Rusher
  • 1203 Indlæg
Offline

Jeg var inde og se Dune sidste uge. Pga. Corona har jeg ikke været i biffen meget længe, så jeg lavede en rookie fejl og drak min Cola tidligt. Det betød jeg sad længe i midten af filmen og spekulerede på, om jeg skulle kæmpe for at holde mig eller tage et toiletbesøg og gå glip af lidt af filmen. Jeg var usikker på hvor meget tid der var tilbage, men til sidst gav jeg op og tog et hurtigt smut. God beslutnijg da der stadig var en del film tilbage.

I en historie er der jo typisk en begyndelse, en midte og en afslutning. I Dune er der begyndelsen og en lille smule midte. Så den er jo svær at bedømme som andre film. Jeg var dog underholdt og ser frem til næste del, som jeg forventer bliver meget interessant, forudsat den bliver lavet. Hvis man ikke er forberedt på det kun er begyndelsen man får, bliver man nok skuffet af filmen.

Så vidt jeg kan se håber Denis Vivlvnendiibixdue der bliver 3 film. Det håber jeg han får lov til.