Forside Fora Politik/Samfund Coronavirustråden version 2 Svar til: Coronavirustråden version 2

#445
knekker
Rusher
  • 858 Indlæg
Offline

Min kæreste tog en PCR test og blev testet positiv for en halvanden uge siden, hun hostede lidt og mistede sin smags- og lugtesans samt havde en smule temperatur.
5 dage efter hun blev testet positiv, tog jeg en PCR test og blev testet negativ, jeg har derudover absolut ingen symptomer.
Jeg har blod typen 0.

Til jer som håbede at jeg endte med en hospital indlæggelse pga en omgang covid infektion, så må jeg desværre skuffe jer.
Og til jer som forsøger at forbinde mig med flat earth’ers, eller bruger nedladende sætninger som “orme kur” frem for at kalde produktet det som det nu engang hedder “Ivermectin”. Glimrende taktikker at forsøge at associere noget man ikke kan lide, med andre negative ting der ikke har noget med diskussionen at gøre, når man er løbet tør for argumentation, og så endda af voksne mennesker, det er så dejligt modent.

#435 Glimrende indlæg, jeg kan allerede se et par enkelte pro-vaccine folk her inde, ikke er særlig begejstret for fakta der taler imod deres overbevisning. Heh.