Forside Fora Nyheder EA varsler free-to-play i Battlefields fremtid Svar til: EA varsler free-to-play i Battlefields fremtid

ElSenator
Rusher
  • E-peen: 579

#4, Jeg tror det desværre ikke. Der er masser af værdi i at skrive en konsol emulator for Super Nintendo, da det vil tillade at man kan spille tusindvis af spil. Gevinsten er åbenlys for det store arbejde der ligger bag.

Motivationen for at reverse engineere et komplet server system med DRM barrikader, friend lists og jeg-ska-gi-dig-ska-jeg for at spille et enkelt spil fra din barndom virker som et urealistisk stort arbejde, hvis det overhovedet er muligt for almindelige dødelige.

Man skal ikke undervurdere nostalgi. Da jeg var bette, endte min C64 på losseren. Det kan man ærge sig gul og grøn over i dag. Men dengang var det jo bare en uddateret gammel computer og jeg havde jo min Amiga. Børn i dag tænker jeg vil se tilbage på deres Minecraft og Fortnite dage med længsel når de bliver 30-35. Og til den tid er spillet enten slet ikke det samme længere eller også kan de ikke spille det.