Forside Fora Udvalgte spil New World New World – Beta Svar til: New World – Beta

Mortimers
Rusher
  • 26 Indlæg

Prøvede også betaen og synes det ser rigtig lovende ud. Kamp systemet er godt og der er rigtig god atmosfære i spillet. selv små ting som musikken i dungeons er blevet poleret, så det er med til at skabe en rigtig god spiloplevelse. Det jeg også synes ser lovende ud, er hvor relativt let man ser ud til at kunne skifte rolle – fx fra tank til DPS men også fra Melee til Ranged eller healer. Man skal selvfølgelig respecce og træne nye våben op, men man mister jo ikke de gamle våbenskill så hvis bare respecc prisen er tilpas lav (eller 0) slipper man for at have 10 alts.

Jeg er primært PvE spiller, og kan godt frygte at det sommetider kan blive svært at få folk til expeditions – jeg er lidt spoiled at WoW cross server system hvor man meget hurtigt kan finde en gruppe sålænge man ikke skal lave høje keys. Men hvis det viser sig at blive et problem er det jo netop et som let kan løses ved at bruge løsningen fra WoW.

Mit største forbehold er nok de store PvP events. Jeg prøvede det i Warhammer Online (WAR), og det var en stor omgang random lagfest. Jeg tænker amazon har styr på servere, så det ikke lagger så meget men jeg tror stadig ikke det bliver de store, episke slag som der drømmes om videon i #86 . Jeg synes ikke det er det vi ser i WoW, det var ikke hvad jeg så i WAR men hvis i har nogle gode streams/video i kan dele vil jeg helt sikkert gerne se dem 🙂

de små battlegrounds i WoW (10v10 PvP) kan dog være super sjove, hvis man parres op mod modstander med ca. samme gear-niveau.

• Dette svar blev ændret 3 år, 4 måneder siden af Mortimers.