Forside Fora Nyheder Klumme: Fremtiden for PC gaming – måske Svar til: Klumme: Fremtiden for PC gaming – måske

NoFaith
Rusher
  • 71 Indlæg

Har altid tænkt konsolgamere som mere casual hvor pc gamer er mere nørderne.

PC folket køber hardware til priser der overstiger en konsols pris med både 3 og 4 længder, men en pc giver også flere muligheder og mere dybde, og det er også korrekt man skal nørde meget med indstillinger og pille og skrue for at få det helt optimale ud af det, men resultatet er ofte også bedre performance, og flottere produkt, og hvis man foretrækker kan man bruge controller på PC også.

Så Casual gamer vs. nørderne synes jeg ikke er helt ved siden af, og nørder skal forstås på den absolut mest positive måde man kan forestille sig, det er fedt med folk der går op i noget.

Omend jeg også medgiver at konsol ejere godt nok får noget mere bang for the buck i deres hardware og spare en frygtelig masse penge, jeg er så den uheldige 3. mutant variant der har begge dele, jeg køber oftest begge konsoller og har en gaming pc i den høje ende, men mit hjerte banker for PC mest af alt.

Licenser på kryds at alle platforme er den vådeste drøm, det ville være super lækkert, desværre dør ideen på det tab af penge de forskellige content udbydere ville miste og der findes ikke en enkelt entitet der kan regulere eller styrer dem alle over en kam på kryds af alle lande, ikke engang lovgivning ville kunne gøre noget ved det, kun ødelægge det for os selv i vores eget land, med mindre alle de store lande blev enige på en gang, men de kan jo aldrig blive enige om noget.