Forside Fora Off-topic Smart watch hvad bruger du det til? Svar til: Smart watch hvad bruger du det til?

#10
DKaae
Rusher
  • 9 Indlæg
Offline

Jeg har godt nok valgt æblesiden, men her er lidt erfaringer.

Jeg fik mit apple watch for 1,5 år siden og har været mega glad for det. Jeg bruger det til følgende:
– Ur. Jeg er fint tilfreds med de urskiver der er.
– At holde øje med husets alarm ved at notifikationer kommer på håndleddet og ikke overses i samme grad som på en telefon i lommen. Jeg kan også have uret på i bad og ved stranden og lign og stadig blive informeret hvis alarmen går af. (Har måske taget skade efter vi havde to indbrud nogle år tilbage).
– generelt notifikationer er fedt.
– Temperatur visning. Det er fedt at kunne se temperaturen for hele dagen og hurtigt vurdere hvor meget tøj børnene skal have på i skole og børnehave.
– sms’er. Det har overrasket mig hvor mange beskeder jeg læser på uret fordi det er nemt. Jeg bruger det også til at sende korte sms’er. Tale genkendelsen er virkelig blevet god, men det er svært at gøre det personligt så sender kun til folk jeg kender, som ved jeg bruger uret og ikke bare er sur
– apple pay. Elsker det. Opdagede faktisk for en måned siden at jeg ikke længere kunne huske koden til mine dankort, da jeg i 1,5 år kun har betalt med uret.
– styrer lydniveau eller skifter sang på Sonos’en via uret.
– kalenderen er bruges kun sjældent.
– har enkelte gange brugt lommelygten.