Forside Fora Spil Nintendo Nintendo Switch tråden Svar til: Nintendo Switch tråden

#118
zyDocx
Rusher
  • 223 Indlæg
Offline

Jeg studsede her den anden dag over, at jeg p.t. får brugt min Switch en hel del (gennemført 15 switch spil i år indtil videre), hvortil jeg ikke helt kan gennemskue hvorfor at jeg konkret finder den så tiltalende. Jeg kunne forstå hvis det var diverse Switch eksklusive spil som jeg brugte tiden på, dog er det hovedsagelig multiplatforms titler, som med stor sandsynlighed ville kunne afvikles en del bedre på PS4/X1 teknisk, samt være billigere i anskaffelse. Ligeledes er det minimalt hvor ofte jeg anvender den i håndholdt mode.
Jeg bilder mig selv ind, at det omhandler at jeg finder en nostalgisk glæde ved at afvikle spil fra cartridges frem for skiver, at systemet er nemt at tage med i en lille kuffert til venner og slutte til ift. Couch Coop og at jeg finder spillene nogenlunde interessante at samle på. Ligeledes er det som om at det er lidt tilfredsstillende at spille på underdogen (teknisk).
Jeg kan endnu ikke med sikkerhed fortælle hvorfor jeg p.t. finder den interessant, da alternativerne umiddelbart fremstår som bedre forslag, nu hvor der ikke er tale om eksklusive spil, dog er der en glade forbundet med den lille maskine.

Hvad med jer andre Switch gamere? Er det udelukkende eksklusive spil i anvender switche til, eller vælger i også nogle gange switche til multiplatforms spil, vel vidende at det formentlig medfører en ringere teknisk oplevelse? Hvis ja, hvorfor? Hvad er det konkret, som for jer gør, at switchen fremstår attraktiv ift. alternative platforme?

http://konsolting.blogspot.com/