Forside › Fora › Off-topic › Parkeringsafgift › Svar til: Parkeringsafgift

- E-peen: 562
Blackvue setup købt brugt i Tyskland. Jeg fik det sat i hos forhandler, da jeg ville være sikker på der ikke var nogen issues i forhold til bilens andre systemer. Det behøver man sikkert ikke for at bibeholde garanti m.v., og det kostede mig sikkert også mere, men jeg gad ikke noget bøvl.
Jeg ville f.eks. have det pga. overvågning ved parkering, fordi jeg selv, men også mange jeg kender, har fået “bilka buler”. Skulle det ske med denne, så håber jeg da at jeg i det mindste fanger en klaphat der bare kører væk. Men det setup jeg havde købt manglede lige lidt småting for at kunne sættes permanent i bilen, men det sørgerede forhandleren for, så det også ser pænt ud i bilen (ledninger gemt). Jeg går egentlig og overvejer at opgradere til deres 4k kamera 🙂
Der findes sikkert bedre setups derude. Valgte Blackvue fordi min fætter også har det i hans bil. Han er dog blevet grebet noget mere af det end mig, for han har også investeret i droner m.v. nu. Det siger ikke lige mig noget, men synes det er sjovt at have i bilen, så jeg er klart fan af det.