Forside Fora Off-topic Skal jeg skifte job? Svar til: Skal jeg skifte job?

knekker
Rusher
  • 972 Indlæg

#2 Shit dude, det var lige 3 x månedsløn du smed ud der….

Et godt eksempel på hvordan tilfredsstillelse af ens ego kan komme i vejen for at træffe det bedste valg. Når du laver disse valg, skal du prøve fremover at tænke mere som en kølig stratek, frem for en emotionel bitter dreng, for ellers kommer du desværre til at træffe mange kortsigtet valg her i livet som højstsansynlig ikke ville være det bedste for dig i det lange løb.

Generelt har jeg aldrig brudt mig om tanken om at leve et liv, hvor jeg senere fortrød mine tidligere valg. Hvis du ikke føler at du passer ind i det firma du er hos nu og det nye firma lyder mere tiltagende, så kan jeg forstå på at du er i din gode ret til at skifte job mens du stadig er i test perioden. Som ingenør vil du altid kunne få dig et solidt job, det skal du ikke bekymre dig for. Det jeg vil anbefale dig at gøre glemme alt om bekymringen for at skuffe dit nuværende firma for du skylder dem ikke noget, og i stedet vælge det job du allerhelst vil.

Livet er for kort til holde dig tilbage fordi du føler at du skal være loyal overfor din nuværende chef, specielt når du stadig er i din test period.

Jeg har ingen anelse hvilken af de firmaer du skal vælge, det ved du kun bedst selv. Men jeg håber det jeg har skrevet kan hjælpe dig bedre på vej til at træffe den rigtige beslutning for dig selv.